Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00057293" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00057293 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.derivat.sk/files/2021%20casopis/FT_2_2021_Knihova_Financni%20obsahovy%20marketing.pdf" target="_blank" >http://www.derivat.sk/files/2021%20casopis/FT_2_2021_Knihova_Financni%20obsahovy%20marketing.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18778/1231-1952.28.2.15" target="_blank" >10.18778/1231-1952.28.2.15</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Popis výsledku v původním jazyce
Publikácia sa zameriava na témy: Finanční obsahový marketing podporuje angažovanost zákazníků
Název v anglickém jazyce
Financial Content Marketing Drives Customer Engagement
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: customer education; customer engagement; education-based marketing; educational video; digital communication channels; financial content marketing; financial literacy; storytelling
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Finančné trhy
ISSN
1336-5711
e-ISSN
—
Svazek periodika
XVIII
Číslo periodika v rámci svazku
127
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
"nestrankovano"
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—