Data sources and data typology for audience research in performing arts institutions
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F20%3A00056160" target="_blank" >RIV/61384399:31130/20:00056160 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://scb.euba.sk/index.php/139-marie-vitova-duskova" target="_blank" >https://scb.euba.sk/index.php/139-marie-vitova-duskova</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Data sources and data typology for audience research in performing arts institutions
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: classical music audience; classical music; audience data; customer lifetime value; marketing research
Název v anglickém jazyce
Data sources and data typology for audience research in performing arts institutions
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: classical music audience; classical music; audience data; customer lifetime value; marketing research
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL01000262" target="_blank" >TL01000262: Celoživotní hodnota zákazníka v prostředí kulturních institucí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia commercialia Bratislavensia
ISSN
1337-7493
e-ISSN
1339-3081
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
46
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
380-391
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—