Data sources and data typology for audience research in performing arts institutions
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Data sources and data typology for audience research in performing arts institutions
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: classical music audience; classical music; audience data; customer lifetime value; marketing research
Název v anglickém jazyce
Data sources and data typology for audience research in performing arts institutions
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: classical music audience; classical music; audience data; customer lifetime value; marketing research
Klasifikace
Druh
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
TL01000262: Celoživotní hodnota zákazníka v prostředí kulturních institucí
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia commercialia Bratislavensia
ISSN
1337-7493
e-ISSN
1339-3081
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
46
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
380-391
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jost - Ostatní články v recenzovaných periodicích
OECD FORD
Public administration
Rok uplatnění
2020