Artový film a možnosti jeho šíření na českém trhu: Kvalitativní analýza marketingové strategie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00056369" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00056369 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Artový film a možnosti jeho šíření na českém trhu: Kvalitativní analýza marketingové strategie
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: artový film; filmová distribuce; kino-exhibice; filmový marketing; kvalitativní výzkum
Název v anglickém jazyce
Art house film and possibilities of it's transmission on the Czech market
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: art-house film; film distribution; cinema-exhibition; film marketing; qualitative research
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7676-032-5
Počet stran knihy
112
Název nakladatele
Wolters Kluwer
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—