Od první případové studie uplynulo 100 let
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F21%3A00057294" target="_blank" >RIV/61384399:31130/21:00057294 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://casopis.cms-cma.cz/2021/MaK_4-2021/index.html" target="_blank" >http://casopis.cms-cma.cz/2021/MaK_4-2021/index.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od první případové studie uplynulo 100 let
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: kvalitativní výzkum; multimediální případová studie; případová studie; digitální repozitář; technologie v terciární výuce
Název v anglickém jazyce
One Hundred Years Have Passed Since the First Case Study
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: qualitative research; multimedia case study; case study; digital repository; technology in tertiary instruction
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing & komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXVI
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
22-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—