The Effect of Consumer Confidence and Subjective Well-being on Consumers' Spending Behavior
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F23%3A00058509" target="_blank" >RIV/61384399:31130/23:00058509 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60461373:22810/22:43924071
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/article/10.1007/s10902-022-00603-5" target="_blank" >https://link.springer.com/article/10.1007/s10902-022-00603-5</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/s10902-022-00603-5" target="_blank" >10.1007/s10902-022-00603-5</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Effect of Consumer Confidence and Subjective Well-being on Consumers' Spending Behavior
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: consumer behavior; consumer confidence; locus of control; freedom of choice; subjective well-being; cognitive appraisal theory
Název v anglickém jazyce
The Effect of Consumer Confidence and Subjective Well-being on Consumers' Spending Behavior
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: consumer behavior; consumer confidence; locus of control; freedom of choice; subjective well-being; cognitive appraisal theory
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Happiness Studies
ISSN
1389-4978
e-ISSN
—
Svazek periodika
24
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
429-453
Kód UT WoS článku
000890103800001
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85143125129