Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Discriminant analysis of brand response

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F24%3A00060347" target="_blank" >RIV/61384399:31130/24:00060347 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61384399:31140/24:00060347

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.academicstar.us/UploadFile/Picture/2024-8/2024810103816233.pdf" target="_blank" >http://www.academicstar.us/UploadFile/Picture/2024-8/2024810103816233.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15341/jbe(2155-7950)/04.15.2024/003" target="_blank" >10.15341/jbe(2155-7950)/04.15.2024/003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Discriminant analysis of brand response

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: data analysis; brand response research; nonparametric statistical test; the role of brand in customer's purchase decision; behavioural decision-making processes towards the brand

  • Název v anglickém jazyce

    Discriminant analysis of brand response

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: data analysis; brand response research; nonparametric statistical test; the role of brand in customer's purchase decision; behavioural decision-making processes towards the brand

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10103 - Statistics and probability

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Business and Economics

  • ISSN

    2155-7950

  • e-ISSN

    2155-7950

  • Svazek periodika

    15

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    212-228

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus