Discriminant analysis of brand response
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F24%3A00060347" target="_blank" >RIV/61384399:31130/24:00060347 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61384399:31140/24:00060347
Výsledek na webu
<a href="http://www.academicstar.us/UploadFile/Picture/2024-8/2024810103816233.pdf" target="_blank" >http://www.academicstar.us/UploadFile/Picture/2024-8/2024810103816233.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15341/jbe(2155-7950)/04.15.2024/003" target="_blank" >10.15341/jbe(2155-7950)/04.15.2024/003</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Discriminant analysis of brand response
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: data analysis; brand response research; nonparametric statistical test; the role of brand in customer's purchase decision; behavioural decision-making processes towards the brand
Název v anglickém jazyce
Discriminant analysis of brand response
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: data analysis; brand response research; nonparametric statistical test; the role of brand in customer's purchase decision; behavioural decision-making processes towards the brand
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
10103 - Statistics and probability
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Business and Economics
ISSN
2155-7950
e-ISSN
2155-7950
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
212-228
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—