Případová studie užití Twitteru pro propagaci: Korelace mezi množstvím zveřejněných Tweetů a zpětnou vazbou od uživatelů Twitteru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F13%3A00042233" target="_blank" >RIV/61384399:31140/13:00042233 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pro.inflow.cz/sites/default/files/pdfclanky/twitter.pdf" target="_blank" >http://pro.inflow.cz/sites/default/files/pdfclanky/twitter.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Případová studie užití Twitteru pro propagaci: Korelace mezi množstvím zveřejněných Tweetů a zpětnou vazbou od uživatelů Twitteru
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Twitter; sociální sítě; mikroblog; korelační analýza; marketing; propagace; měření efektivnosti; měření dopadu; uživatelé; zpětná vazba
Název v anglickém jazyce
Case study of using Twitter for promotion: Correlation between the number of published tweets and feedback from users of Twitter
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: tweety; Twitter; social networks; microblogging; marketing; propagation; measurement of efectiveness; measurement of impact; tweets; users; feedback; correlation analysis
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
ProInflow
ISSN
1804-2406
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
1-9
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—