Enhancing Customer Lifetime Value with Perceptual Measures Contained in Enterprise Information Systems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F13%3A00042902" target="_blank" >RIV/61384399:31140/13:00042902 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84928923369&partnerID=40&md5=b8e24181d8f57e969714978b9600d81" target="_blank" >http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84928923369&partnerID=40&md5=b8e24181d8f57e969714978b9600d81</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Enhancing Customer Lifetime Value with Perceptual Measures Contained in Enterprise Information Systems
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Customer Lifetime Value; customer relationship management; customer perceptual measures
Název v anglickém jazyce
Enhancing Customer Lifetime Value with Perceptual Measures Contained in Enterprise Information Systems
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Customer Lifetime Value; customer relationship management; customer perceptual measures
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CONFENIS-2013
ISBN
978-3-99033-081-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
211-220
Název nakladatele
Trauner Verlag
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
11. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—