Analytické nástroje a proces řízení marketingových kampaní
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F14%3A00045660" target="_blank" >RIV/61384399:31140/14:00045660 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.cssi.cz/cssi/analyticke-nastroje-proces-rizeni-marketingovych-kampani" target="_blank" >http://www.cssi.cz/cssi/analyticke-nastroje-proces-rizeni-marketingovych-kampani</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analytické nástroje a proces řízení marketingových kampaní
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: analýza dat; marketingové kampaně; zákaznická analytika; proces; analytické nástroje
Název v anglickém jazyce
Marketing Analytics - Tools for data analysis and marketing campaign process
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: data analytics; marketing campaigns; customer analytics; processes; analytical tools
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Systémová integrace
ISSN
1210-9479
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
57-70
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—