Comparison of The Ways of Acceptance Students at University
Popis výsledku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
DOI - Digital Object Identifier
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparison of The Ways of Acceptance Students at University
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: analysis of variance; course Mathematics for economists and course Mathematics for informatics and statistics; entrance examinations; Kruskal-Wallis test; Scheffe's method; test of independence in contingency table
Název v anglickém jazyce
Comparison of The Ways of Acceptance Students at University
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: analysis of variance; course Mathematics for economists and course Mathematics for informatics and statistics; entrance examinations; Kruskal-Wallis test; Scheffe's method; test of independence in contingency table
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science (ERIES)
ISSN
2336-2375
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
72-76
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Základní informace
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
Rok uplatnění
2015