Využití modelu celoživotní hodnoty zákazníka v rámci řízení výkonnosti maloobchodních společností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F16%3A00048119" target="_blank" >RIV/61384399:31140/16:00048119 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití modelu celoživotní hodnoty zákazníka v rámci řízení výkonnosti maloobchodních společností
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: celoživotní hodnota zákazníka; řízení vztahu se zákazníky; řízení podnikové výkonnosti; řízení marketingu; hodnota zákaznické báze
Název v anglickém jazyce
Application of Customer Lifetime Value Model in Performance Management of E-commerce
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: customer lifetime value; customer relationship management; corporate performance management; marketing management; customer equity
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací účastníků vědeckého semináře doktorského studia FIS VŠE v Praze
ISBN
978-80-245-2136-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
5-14
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 2. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—