Business Rules Mining Using GUHA Method for the Personalization of Commercial Offers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F17%3A00050272" target="_blank" >RIV/61384399:31140/17:00050272 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/15767" target="_blank" >http://inzeko.ktu.lt/index.php/EE/article/view/15767</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5755/j01.ee.28.2.15767" target="_blank" >10.5755/j01.ee.28.2.15767</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Business Rules Mining Using GUHA Method for the Personalization of Commercial Offers
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: business rules; e-commerce; e-mailing; GUHA; personalized marketing
Název v anglickém jazyce
Business Rules Mining Using GUHA Method for the Personalization of Commercial Offers
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: business rules; e-commerce; e-mailing; GUHA; personalized marketing
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inzinerine Ekonomika-Engineering Economics
ISSN
1392-2785
e-ISSN
—
Svazek periodika
28
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
LT - Litevská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
215-224
Kód UT WoS článku
000402649600011
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85019486864