A Framework for Cultural Localization of Websites and for Improving Their Commercial Utilization
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F18%3A00050481" target="_blank" >RIV/61384399:31140/18:00050481 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85028799968&doi=10.4018%2f978-1-5225-2727-5.ch013&partnerID=40&md5=5dbeee3feff4b00262e66a2cbef7fd1" target="_blank" >https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85028799968&doi=10.4018%2f978-1-5225-2727-5.ch013&partnerID=40&md5=5dbeee3feff4b00262e66a2cbef7fd1</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2727-5.ch013" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2727-5.ch013</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
A Framework for Cultural Localization of Websites and for Improving Their Commercial Utilization
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: artefact design; cultural adaptation; culturally sensitive website; Hall's Cultural Theory; Hofstede's Cultural Theory; website localization
Název v anglickém jazyce
A Framework for Cultural Localization of Websites and for Improving Their Commercial Utilization
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: artefact design; cultural adaptation; culturally sensitive website; Hall's Cultural Theory; Hofstede's Cultural Theory; website localization
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior
ISBN
978-1-5225-2727-5
Počet stran výsledku
27
Strana od-do
206-232
Počet stran knihy
329
Název nakladatele
IGI Global
Místo vydání
Hershey
Kód UT WoS kapitoly
—