Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Framework for Cultural Localization of Websites and for Improving Their Commercial Utilization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F18%3A00050481" target="_blank" >RIV/61384399:31140/18:00050481 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85028799968&doi=10.4018%2f978-1-5225-2727-5.ch013&partnerID=40&md5=5dbeee3feff4b00262e66a2cbef7fd1" target="_blank" >https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85028799968&doi=10.4018%2f978-1-5225-2727-5.ch013&partnerID=40&md5=5dbeee3feff4b00262e66a2cbef7fd1</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-2727-5.ch013" target="_blank" >10.4018/978-1-5225-2727-5.ch013</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Framework for Cultural Localization of Websites and for Improving Their Commercial Utilization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: artefact design; cultural adaptation; culturally sensitive website; Hall's Cultural Theory; Hofstede's Cultural Theory; website localization

  • Název v anglickém jazyce

    A Framework for Cultural Localization of Websites and for Improving Their Commercial Utilization

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: artefact design; cultural adaptation; culturally sensitive website; Hall's Cultural Theory; Hofstede's Cultural Theory; website localization

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Global Observations of the Influence of Culture on Consumer Buying Behavior

  • ISBN

    978-1-5225-2727-5

  • Počet stran výsledku

    27

  • Strana od-do

    206-232

  • Počet stran knihy

    329

  • Název nakladatele

    IGI Global

  • Místo vydání

    Hershey

  • Kód UT WoS kapitoly