Opakovaná koupě značky automobilu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00030673" target="_blank" >RIV/61384399:31160/08:00030673 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Opakovaná koupě značky automobilu
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Opakovaná koupě; rezonance se značkou; sociální identita; modely společenského chování; měření spokojenosti; pilotní marketingový výzkum; hodnota věrných zákazníků
Název v anglickém jazyce
Repeated Purchase of Car Brand
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Repeated purchase; resonance with a brand; social identity; models of customers' behaviour; satisfaction measuring; pilot marketing research; value of loyal customers
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing inspirations
ISSN
1336-796X
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—