Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00036165" target="_blank" >RIV/61384399:31160/08:00036165 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza konkurenčního trhu vysokých škol manažersko-ekonomického zaměření - dílčí výsledky marketingového šetření
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Marketingová strategie; marketingový výzkum; vysoké školy; marketingová komunikace; webové stránky
Název v anglickém jazyce
Analysis of competitive market of managerial-economic universities - partial results of marketing research
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Marketing strategy; marketing research; universities; marketing communication; Web sites
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní Baťova doktorandská konference
ISBN
978-80-7318-664-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita T. Bati
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
10. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—