Event marketing a jeho uplatnění ve sportovních a turistických programech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F09%3A00031750" target="_blank" >RIV/61384399:31160/09:00031750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Event marketing a jeho uplatnění ve sportovních a turistických programech
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Zážitkový marketing; destinační management a marketing; marketingový program; potenciál event marketingu; wellness programy
Název v anglickém jazyce
Event marketing and its application in sport and tourist programs
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Event marketing; Destination Management and Marketing; Marketing program; potential of Event marketing; Wellness programs
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Management a marketing sportu a cestovního ruchu
ISBN
978-80-7043-801-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
ZČU
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Ústí nad Labem
Datum konání akce
26. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—