Podmínky úspěšné realizace eventu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507577" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507577 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Conditions of successful event realization
Popis výsledku v původním jazyce
Event marketing is a part of marketing communication and considering this to be relatively new form of marketing communication I am going to discuss event marketing in more detail. The following study describes the main principles for event marketing tobe effective. I am going to talk about the main points that you need to follow if you are a sales promotion executive or event marketing executive. It is expected form the study to provide you with information such as how to plan your event, what you should focus on and what you should not forget when you do event marketing.
Název v anglickém jazyce
Conditions of successful event realization
Popis výsledku anglicky
Event marketing is a part of marketing communication and considering this to be relatively new form of marketing communication I am going to discuss event marketing in more detail. The following study describes the main principles for event marketing tobe effective. I am going to talk about the main points that you need to follow if you are a sales promotion executive or event marketing executive. It is expected form the study to provide you with information such as how to plan your event, what you should focus on and what you should not forget when you do event marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vedecký monografický zborník ? Aktuálně marketingove trendy v teórii a praxi
ISBN
978-80-8070-964-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—