Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podmínky úspěšné realizace eventu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507577" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507577 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Conditions of successful event realization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Event marketing is a part of marketing communication and considering this to be relatively new form of marketing communication I am going to discuss event marketing in more detail. The following study describes the main principles for event marketing tobe effective. I am going to talk about the main points that you need to follow if you are a sales promotion executive or event marketing executive. It is expected form the study to provide you with information such as how to plan your event, what you should focus on and what you should not forget when you do event marketing.

  • Název v anglickém jazyce

    Conditions of successful event realization

  • Popis výsledku anglicky

    Event marketing is a part of marketing communication and considering this to be relatively new form of marketing communication I am going to discuss event marketing in more detail. The following study describes the main principles for event marketing tobe effective. I am going to talk about the main points that you need to follow if you are a sales promotion executive or event marketing executive. It is expected form the study to provide you with information such as how to plan your event, what you should focus on and what you should not forget when you do event marketing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vedecký monografický zborník ? Aktuálně marketingove trendy v teórii a praxi

  • ISBN

    978-80-8070-964-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku