Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efektivita kreativity v marketingové komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86098197" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86098197 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Efektivita kreativity v marketingové komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Radikální a bouřlivé změny, kterými v současné době marketingová komunikace prochází, nutí firmy, jež bojují o přežití v dnešním globalizovaném a krajně konkurenčním prostředí, využívat stále novější, modernější a technologicky vyspělejší způsoby marketingové komunikace a je zcela lhostejno, zda se jedná o B2B nebo B2C trhy. Výzkum se zaměřil na identifikaci forem marketingové komunikace, které používají firmy na b2b trzích, a také na čem závisí jejich použití. Zjišťován byl rovněž zájem o efektivnost jednotlivých způsobů marketingové komunikace a možnosti jejich měření. Provedený výzkum ukázal na skutečnost, že tradiční formy marketingové komunikace jsou stále aktuální bez ohledu na dobu působení firmy na trhu. Nové komunikačně propagační prostředky se zavádějí napříč obory a s důrazem na zákaznické zacílení.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficiency of creativity in marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    Currently, the marketing communication, which is going through radical and turbulent changes, forces the companies that fight for their survival in today's globalized and highly competitive environment, to use newer, more modern and technologically up to date technologies for marketing communications, and it does not matter if it is pertaining to B2B or B2C markets. The research has focused on the identification of marketing communication forms, which are, used by companies on B2B markets and also on what depends their utilization. The research also concentrated on the interest in efficiency of individual ways of marketing communication and possibility of its measurement. Executed research pointed out the fact that traditional forms of marketing communication are still up to date regardless of how long the company has been operating on the market. New communication promotional tools are implemented throughout several fields and are aimed especially on the customer.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kreativita a efektivita v marketingu

  • ISBN

    978-80-87500-83-5

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    65 - 71

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    Kodiak print

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly