Efektivita kreativity v marketingové komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86098197" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86098197 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Efektivita kreativity v marketingové komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Radikální a bouřlivé změny, kterými v současné době marketingová komunikace prochází, nutí firmy, jež bojují o přežití v dnešním globalizovaném a krajně konkurenčním prostředí, využívat stále novější, modernější a technologicky vyspělejší způsoby marketingové komunikace a je zcela lhostejno, zda se jedná o B2B nebo B2C trhy. Výzkum se zaměřil na identifikaci forem marketingové komunikace, které používají firmy na b2b trzích, a také na čem závisí jejich použití. Zjišťován byl rovněž zájem o efektivnost jednotlivých způsobů marketingové komunikace a možnosti jejich měření. Provedený výzkum ukázal na skutečnost, že tradiční formy marketingové komunikace jsou stále aktuální bez ohledu na dobu působení firmy na trhu. Nové komunikačně propagační prostředky se zavádějí napříč obory a s důrazem na zákaznické zacílení.
Název v anglickém jazyce
Efficiency of creativity in marketing communication
Popis výsledku anglicky
Currently, the marketing communication, which is going through radical and turbulent changes, forces the companies that fight for their survival in today's globalized and highly competitive environment, to use newer, more modern and technologically up to date technologies for marketing communications, and it does not matter if it is pertaining to B2B or B2C markets. The research has focused on the identification of marketing communication forms, which are, used by companies on B2B markets and also on what depends their utilization. The research also concentrated on the interest in efficiency of individual ways of marketing communication and possibility of its measurement. Executed research pointed out the fact that traditional forms of marketing communication are still up to date regardless of how long the company has been operating on the market. New communication promotional tools are implemented throughout several fields and are aimed especially on the customer.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Výzkumný tým pro modelování ekonomických a finančních procesů na VŠB-TU Ostrava</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kreativita a efektivita v marketingu
ISBN
978-80-87500-83-5
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
65 - 71
Počet stran knihy
128
Název nakladatele
Kodiak print
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—