Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507576" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507576 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.
Popis výsledku v původním jazyce
Event marketing je marketingová činnost, jejíž výsledkem je event. Jedná se o poměrně novou formu komunikace, která se zinscenovanými zážitky či nevšedními událostmi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Následující studie pospisuje hlavní zásady pro to, aby byl event maximálně efektivní. Popíši hlavní body, kterých se event marketér při organizaci eventu musí držet. Vycházet budu z odborných časopisů, internetu a z praktických zkušeností. Tato práce by měla být návodem, jak správně event naplánovat, na co se zaměřit a na co při plánování akce nezapomenout.
Název v anglickém jazyce
Event marketing as a new form of marketing communications and conditions of successful event realization
Popis výsledku anglicky
Event marketing is marketing activity. Its prodict is event. It is relatively new form of communication that is tying to attract customers with uncommon experience.The following study discribes the main principles for efective event. I am going to talk about main points that every event manager has to go with them. I am going to start from special publications and magazines. This study should help every event manager how to correctly plan and organize events, what should they focus on and should not they forget.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu 2008
ISBN
978-80-7318-768-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín, Česká Republika
Datum konání akce
10. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—