Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507576" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Event marketing jako nová forma marketingových komunikací a podmínky úspěšné realizace eventu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Event marketing je marketingová činnost, jejíž výsledkem je event. Jedná se o poměrně novou formu komunikace, která se zinscenovanými zážitky či nevšedními událostmi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Následující studie pospisuje hlavní zásady pro to, aby byl event maximálně efektivní. Popíši hlavní body, kterých se event marketér při organizaci eventu musí držet. Vycházet budu z odborných časopisů, internetu a z praktických zkušeností. Tato práce by měla být návodem, jak správně event naplánovat, na co se zaměřit a na co při plánování akce nezapomenout.

  • Název v anglickém jazyce

    Event marketing as a new form of marketing communications and conditions of successful event realization

  • Popis výsledku anglicky

    Event marketing is marketing activity. Its prodict is event. It is relatively new form of communication that is tying to attract customers with uncommon experience.The following study discribes the main principles for efective event. I am going to talk about main points that every event manager has to go with them. I am going to start from special publications and magazines. This study should help every event manager how to correctly plan and organize events, what should they focus on and should not they forget.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní konference k evropskému mezikulturnímu dialogu 2008

  • ISBN

    978-80-7318-768-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín, Česká Republika

  • Datum konání akce

    10. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku