Measuring the Gap Between Expected and Perceived Service Quality in Higher Education via Student Satisfaction
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F15%3A00049644" target="_blank" >RIV/61384399:31160/15:00049644 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Measuring the Gap Between Expected and Perceived Service Quality in Higher Education via Student Satisfaction
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: Gap analysis; higher education; quality management; service quality; SERVQUAL model; student satisfaction
Název v anglickém jazyce
Measuring the Gap Between Expected and Perceived Service Quality in Higher Education via Student Satisfaction
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: Gap analysis; higher education; quality management; service quality; SERVQUAL model; student satisfaction
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the Third International Conference on Emerging Research Paradigms in Business and Social Science
ISBN
978-9948-18-984-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
256-260
Název nakladatele
Middlesex University Dubai
Místo vydání
Dubai
Místo konání akce
Dubai, United Arab Emirates
Datum konání akce
24. 11. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—