Conceptual Model for Measuring Perceived Service Quality of a Higher Education Institution
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F16%3A00049993" target="_blank" >RIV/61384399:31160/16:00049993 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Conceptual Model for Measuring Perceived Service Quality of a Higher Education Institution
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: higher education; quality management; service quality; student satisfaction
Název v anglickém jazyce
Conceptual Model for Measuring Perceived Service Quality of a Higher Education Institution
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: higher education; quality management; service quality; student satisfaction
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 7th International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers
ISBN
978-80-87952-17-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
62-68
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
12. 12. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—