Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Effect of the COVID-19 Crisis on the Perception of Digitisation in the Purchasing Process: Customers and Retailers Perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F21%3A00056771" target="_blank" >RIV/61384399:31160/21:00056771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JEEE-07-2020-0260/full/html" target="_blank" >https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/JEEE-07-2020-0260/full/html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/JEEE-07-2020-0260" target="_blank" >10.1108/JEEE-07-2020-0260</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Effect of the COVID-19 Crisis on the Perception of Digitisation in the Purchasing Process: Customers and Retailers Perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: COVID-19; crisis; local retail outlet; SME; digitisation; e-commerce; e-shop; Czech Republic

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of the COVID-19 Crisis on the Perception of Digitisation in the Purchasing Process: Customers and Retailers Perspective

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: COVID-19; crisis; local retail outlet; SME; digitisation; e-commerce; e-shop; Czech Republic

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies

  • ISSN

    2053-4604

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    628-647

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85102168778