Brand as an Innovation - The Case of Czech Wine
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F21%3A00057328" target="_blank" >RIV/61384399:31160/21:00057328 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://wydawnictwo.ue.poznan.pl/books/978-83-8211-084-5/978-83-8211-084-5.pdf" target="_blank" >https://wydawnictwo.ue.poznan.pl/books/978-83-8211-084-5/978-83-8211-084-5.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18559/978-83-8211-084-5" target="_blank" >10.18559/978-83-8211-084-5</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Brand as an Innovation - The Case of Czech Wine
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: innovation; Svatomartinske; young wine; wine brand; Wine Fund of the Czecch Republic
Název v anglickém jazyce
Brand as an Innovation - The Case of Czech Wine
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: innovation; Svatomartinske; young wine; wine brand; Wine Fund of the Czecch Republic
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Sustainable Development: Innovation in Business
ISBN
978-83-8211-084-5
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
115-122
Počet stran knihy
136
Název nakladatele
Poznaň University of Economics and Business Pres
Místo vydání
Poznaň
Kód UT WoS kapitoly
—