Digital Influencer marketing: How message Credibility and Media Credibility Affect Trust and Impulsive Buying
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F22%3A00057774" target="_blank" >RIV/61384399:31160/22:00057774 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21639159.2022.2052342" target="_blank" >https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21639159.2022.2052342</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1080/21639159.2022.2052342" target="_blank" >10.1080/21639159.2022.2052342</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Digital Influencer marketing: How message Credibility and Media Credibility Affect Trust and Impulsive Buying
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: digital influencers; message credibility; media credibility; impulse buying; S-Commerce experience
Název v anglickém jazyce
Digital Influencer marketing: How message Credibility and Media Credibility Affect Trust and Impulsive Buying
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: digital influencers; message credibility; media credibility; impulse buying; S-Commerce experience
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Global Scholars of Marketing Science
ISSN
2163-9159
e-ISSN
2163-9167
Svazek periodika
32
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
KR - Korejská republika
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
601-626
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85144718140