Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digital Influencer marketing: How message Credibility and Media Credibility Affect Trust and Impulsive Buying

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F22%3A00057774" target="_blank" >RIV/61384399:31160/22:00057774 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21639159.2022.2052342" target="_blank" >https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/21639159.2022.2052342</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1080/21639159.2022.2052342" target="_blank" >10.1080/21639159.2022.2052342</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digital Influencer marketing: How message Credibility and Media Credibility Affect Trust and Impulsive Buying

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: digital influencers; message credibility; media credibility; impulse buying; S-Commerce experience

  • Název v anglickém jazyce

    Digital Influencer marketing: How message Credibility and Media Credibility Affect Trust and Impulsive Buying

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: digital influencers; message credibility; media credibility; impulse buying; S-Commerce experience

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Global Scholars of Marketing Science

  • ISSN

    2163-9159

  • e-ISSN

    2163-9167

  • Svazek periodika

    32

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    KR - Korejská republika

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    601-626

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85144718140