Média a my
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F14%3A%230000750" target="_blank" >RIV/61384984:51210/14:#0000750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Média a my
Popis výsledku v původním jazyce
Média a my jsou odbornou publikací mediálně zkušených autorů Jana Jiráka a Vlastimila Ježka, ve které výsledky své dlouholeté výzkumné a pedagogické činnosti v oblasti mediální teorie i praxe aplikují na současnou realitu provozování umělecké činnosti. Autoři se důsledně snaží dokládat teoretické pojmy a tvrzení konkrétními příklady z praxe. Text, členěný do šesti kapitol, vymezuje pojem média, včetně jejich role a funkce ve společnosti, průřezově se věnuje vybraným momentům z historie médií, které autoři považují za určující pro dnešní podobu mediální komunikace, charakterizuje mediální komunikaci se zvláštním zřetelem ke vztahu médií a kultury a nabízí průřez stěžejními českými kulturními, respektive divadelními periodiky a weby. Nechybí ani charakteristika práce s médii z pohledu marketingu. Závěrem autoři shrnují své zkušenosti s tím, jak vstupovat do vztahu s médii a jak s nimi komunikovat, aby sloužila jako partner anebo nástroj. Praktickým doplňkem je seznam literatury a ucelený
Název v anglickém jazyce
Media and us
Popis výsledku anglicky
In this publication called ?Media and us?, media experts Jan Jirák and Vlastimil Ježek sum up their longstanding research in the field of media theory and practice and apply the results to the present situation in the performing arts sector in the CzechRepublic. The authors did their best to support theoretical theses with real-life facts. The book is divided into six chapters. The authors first define the concept of media and its role in society, which is followed by a brief history of media and the most important milestones of their development. Jirák and Ježek also present a position of culture in media communication theory, the list of most important cultural ? mainly theatre-specific ? magazines and websites, or the specific role of the media inthe process of marketing the art. Authors summarize their experience and outcomes of the research on building relations and communication with media in the last chapter. The publication is concluded by a comprehensive list of suggested so
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů