"Vířivé kroužení, vynořování, zanořování": O výchově k řeči na KATaP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F21%3AN0000040" target="_blank" >RIV/61384984:51210/21:N0000040 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.autorskeherectvi.cz/post/v%C3%AD%C5%99iv%C3%A9-krou%C5%BEen%C3%AD-vyno%C5%99ov%C3%A1n%C3%AD-zano%C5%99ov%C3%A1n%C3%AD-o-v%C3%BDchov%C4%9B-k-%C5%99e%C4%8Di-na-katap-2021" target="_blank" >https://www.autorskeherectvi.cz/post/v%C3%AD%C5%99iv%C3%A9-krou%C5%BEen%C3%AD-vyno%C5%99ov%C3%A1n%C3%AD-zano%C5%99ov%C3%A1n%C3%AD-o-v%C3%BDchov%C4%9B-k-%C5%99e%C4%8Di-na-katap-2021</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
"Vířivé kroužení, vynořování, zanořování": O výchově k řeči na KATaP
Popis výsledku v původním jazyce
Studie „Vířivé kroužení, vynořování, zanořování: O výchově k řeči na KATaP“ pojednává o tom, jak se s disciplínou přednesu a její pedagogikou setkala její autorka na Katedře autorské tvorby a pedagogiky, DAMU. Prostřednictvím vlastní studentské zkušenosti a skrze dialog s teoreticky zaměřenými texty a úvahami, jež reflektují přednes na KATaP, se autorka pokouší pojmenovat klíčové metodické okamžiky studijního procesu této disciplíny. Vedle publikovaných textů se odkazuje též k rozhovorům, které v rámci svého doktorského výzkumu vedla s pedagogy KATaP o této disciplíně a jejím pojetí na této katedře.
Název v anglickém jazyce
Whirling circling, emerging, submerging: About the Speech Education at DACP
Popis výsledku anglicky
The article, “Vířivé kroužení, vynořování, zanořování: O výchově k řeči na KATaP (Whirling circling, emerging, submerging: About the Speech Education at DACP)” explores how the author encountered the discipline of speech and its pedagogy at the Department of Authorial Creativity and Pedagogy at the Theatre Faculty of the Academy of Performing Arts in Prague. The author attempts through her own student experience and dialogue with theoretical texts and essays reflecting on the speech education at DACP to grasp key methodic moments in the study process of this discipline. In addition to published texts, the author refers to interviews with the DACP pedagogues of speech and voice about their experience with the discipline and its pedagogy. These interviews were conducted during the author’s doctoral research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů