Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Directing Work of Thomas Ostermeier

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F22%3AN0000054" target="_blank" >RIV/61384984:51210/22:N0000054 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.theatreconferencejamu.cz/en/book-proceeding/tendencies-in-contemporary-theatre-directing-and-theatre-directing-education-fragments-from-a-symposium/lecture/the-directing-work-of-thomas-ostermeier" target="_blank" >https://www.theatreconferencejamu.cz/en/book-proceeding/tendencies-in-contemporary-theatre-directing-and-theatre-directing-education-fragments-from-a-symposium/lecture/the-directing-work-of-thomas-ostermeier</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Directing Work of Thomas Ostermeier

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This coauthored contribution investigates the rehearsal methods of German theatre director Thomas Ostermeier, as he searches to achieve a spontaneous reaction and interaction between his actors on stage. How can such immediate, ‘true’, ‘pure’, not yet ‘censored’ by the brain responses to a stage partner’s action be created? How do actors become the creators of their own art, rather than serving as mere interpreters of the stage director’s instructions? What are their creative sources? And what can be the tools of a stage director willing to lead the actors to such an autonomous creative process?

  • Název v anglickém jazyce

    The Directing Work of Thomas Ostermeier

  • Popis výsledku anglicky

    This coauthored contribution investigates the rehearsal methods of German theatre director Thomas Ostermeier, as he searches to achieve a spontaneous reaction and interaction between his actors on stage. How can such immediate, ‘true’, ‘pure’, not yet ‘censored’ by the brain responses to a stage partner’s action be created? How do actors become the creators of their own art, rather than serving as mere interpreters of the stage director’s instructions? What are their creative sources? And what can be the tools of a stage director willing to lead the actors to such an autonomous creative process?

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ateliér 205

  • ISSN

    2787-9305

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Special Issue

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

    nestránkováno

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus