Přístup k formování audiovizuálních archivů analýzou způsobů jejich využívání ve vysokoškolském humanitním a uměleckém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51310%2F09%3A%230000011" target="_blank" >RIV/61384984:51310/09:#0000011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístup k formování audiovizuálních archivů analýzou způsobů jejich využívání ve vysokoškolském humanitním a uměleckém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Účelem výzkumu bylo zvýšení zájmu o odbornou činnost a vědecké profese a nalezení úspěšných forem spolupráce. Naším cílem bylo přispět ke zkvalitnění výuky prostřednictvím využití online audiovizuálních archívů, zlepšení prezentace škol a výukových programů a zkoumání možnosti on-line portálu jako místa mezioborové a společenské komunikace a prezentace. Výzkum tohoto zaměření a typu s detailními údaji o různých aspektech problematiky nebyl dosud dostupný. Článek popisuje empiricky zjištěné hlubší motivace a souvislosti. Data o smýšlení a jednání lidí v on-line prostředí a jejich analýza Uživatelé výsledku mohou zjištěné trendy využít při vývoji archivů nebo výukových systémů tak, aby vyhovovaly potřebám studentů.
Název v anglickém jazyce
An Analysis of the Utilisation of Audiovisual Archives in Higher Humanities and Arts Education
Popis výsledku anglicky
The purpose of the research was the increase of interest in skilled labour and scientific professions and finding the successful forms of collaboration. Our goal was to contribute to the quality improvement of education by using on-line audiovisual archives, enhancement of the presentation of schools and syllabi and examination of the options of the on-line portal as the place of interdisciplinary and social communication and presentation. Research of this alignment and type with detailed indication ofdifferent aspects of the issue was not available to date. The article describes empiricaly established facts about deeper motivations and context. Data about thinking and acting of people in the on-line environment and it´s analysis. Users of the resultcan use the facts for the development of archives or educational systems in the way corresponding to the needs of students.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E08046" target="_blank" >2E08046: Metodika výuky a formy vědecké spolupráce s použitím audiovizuálních archívů v mezioborovém prostředí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Teorie vědy
ISSN
1210-0250
e-ISSN
—
Svazek periodika
Vol 31
Číslo periodika v rámci svazku
No 3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
140
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—