Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experiemtnální a numerické stanovení vibroakustických vlastností gumo-odpružených železničních kol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61388998%3A_____%2F05%3A00045401" target="_blank" >RIV/61388998:_____/05:00045401 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental and Numerical assessment of vibro-acoustic behaviour of rubber-damped railway wheels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The reduction of noise and vibrations is very important task in many industrial and transport applications. The sources of intensive noise and vibrations are also tram and railway wheels at high speeds. Therefore the modern types of steel railway wheelscontain the visco-elastic paddings. The first problem treated in this contribution is concerned with the theoretical and experimental investigation of the thermo-mechanical properties of rubber-like damping elements loaded with prestress by harmonic force. The dynamic modal and spectral properties of the whole railway wheel with damping elements will be investigated by the 3-D FEM model as the second problem.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental and Numerical assessment of vibro-acoustic behaviour of rubber-damped railway wheels

  • Popis výsledku anglicky

    The reduction of noise and vibrations is very important task in many industrial and transport applications. The sources of intensive noise and vibrations are also tram and railway wheels at high speeds. Therefore the modern types of steel railway wheelscontain the visco-elastic paddings. The first problem treated in this contribution is concerned with the theoretical and experimental investigation of the thermo-mechanical properties of rubber-like damping elements loaded with prestress by harmonic force. The dynamic modal and spectral properties of the whole railway wheel with damping elements will be investigated by the 3-D FEM model as the second problem.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F05%2F2669" target="_blank" >GA101/05/2669: Dynamika a spolehlivost vibrotlumících prvků z termo-visko-elastických materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vibration Problems ICOVP 2005

  • ISBN

    1-4020-5401-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    403-408

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Dordrecht

  • Místo konání akce

    Istanbul

  • Datum konání akce

    5. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku