Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měření vibrací a hluku železničních kol při jízdě na trati

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61388998%3A_____%2F06%3A00047051" target="_blank" >RIV/61388998:_____/06:00047051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measurement of vibration and noise of railway wheels on track

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the contribution a method of measurement and dynamic analysis of the recent operational tests of the monobloc wheel with/without damping elements is presented. Dynamic behavior of the wheel is described on basis of time-frequency analysis of its operational vibration and numerical/experimental modal analysis. The vibro-acoustic coupling is analyzed from the comparisons of vibration and sound pressure spectrograms. At passage the bow and direct track for different ridding regimes the formation and modal-frequency composition of squealing noise is observed and there are identified vibration modes that mostly contribute to noise emission into surrounding. For quantitative comparison of individual wheel solutions the third octave analysis is used.

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement of vibration and noise of railway wheels on track

  • Popis výsledku anglicky

    In the contribution a method of measurement and dynamic analysis of the recent operational tests of the monobloc wheel with/without damping elements is presented. Dynamic behavior of the wheel is described on basis of time-frequency analysis of its operational vibration and numerical/experimental modal analysis. The vibro-acoustic coupling is analyzed from the comparisons of vibration and sound pressure spectrograms. At passage the bow and direct track for different ridding regimes the formation and modal-frequency composition of squealing noise is observed and there are identified vibration modes that mostly contribute to noise emission into surrounding. For quantitative comparison of individual wheel solutions the third octave analysis is used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA101%2F05%2F2669" target="_blank" >GA101/05/2669: Dynamika a spolehlivost vibrotlumících prvků z termo-visko-elastických materiálů</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of ISMA2006 Leuven

  • ISBN

    90-73802-83-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    4395-4407

  • Název nakladatele

    Katholieke Universiteit Leuven

  • Místo vydání

    Heverlee

  • Místo konání akce

    Heverlee

  • Datum konání akce

    18. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku