Identity Issue in the Context of Civic and Inter-Cultural Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F11%3AA12012MQ" target="_blank" >RIV/61988987:17200/11:A12012MQ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identity Issue in the Context of Civic and Inter-Cultural Education
Popis výsledku v původním jazyce
The author analyses the links between civic and intercultural education with repercussions in the theory of identity and historical strategies of inter-group relations. She highlights the issue of European Identity; its developing is in accordance with the theories of inclusive identity and cultural citizenship.
Název v anglickém jazyce
Identity Issue in the Context of Civic and Inter-Cultural Education
Popis výsledku anglicky
The author analyses the links between civic and intercultural education with repercussions in the theory of identity and historical strategies of inter-group relations. She highlights the issue of European Identity; its developing is in accordance with the theories of inclusive identity and cultural citizenship.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
23
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
79-90
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—