Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

LIMITS OF ETHICAL TRAINING OF SOCIAL WORKERS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F15%3AA1601FHJ" target="_blank" >RIV/61988987:17200/15:A1601FHJ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    LIMITS OF ETHICAL TRAINING OF SOCIAL WORKERS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on the professional ethics of social work in the context of the philosophy of education. The authors analyse its educational pitfalls seen as a possible tension of personal ethics and professional one. Analysing the altruism issue(one of the essential values in social work) the authors reflect relationship of autonomy and heteronomy of the will (e.g. regulated by institutional codes) in moral acting.

  • Název v anglickém jazyce

    LIMITS OF ETHICAL TRAINING OF SOCIAL WORKERS

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the professional ethics of social work in the context of the philosophy of education. The authors analyse its educational pitfalls seen as a possible tension of personal ethics and professional one. Analysing the altruism issue(one of the essential values in social work) the authors reflect relationship of autonomy and heteronomy of the will (e.g. regulated by institutional codes) in moral acting.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    42

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    189-199

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus