Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Limits of The Ethical Training of Social Workers (Altruism Issue in the Moral Space of Professional Ethics)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F15%3A86095277" target="_blank" >RIV/61989100:27620/15:86095277 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.15804/tner.2015.42.4.16" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.15804/tner.2015.42.4.16</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15804/tner.2015.42.4.16" target="_blank" >10.15804/tner.2015.42.4.16</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Limits of The Ethical Training of Social Workers (Altruism Issue in the Moral Space of Professional Ethics)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on the profesional ethics of social work in the context of the philosophy of education. The autors analyse its educational pitfalls seen as a possible tension of personal ethics and professional ethics. Analysing the altruism issuethe authors reflect on the relatinship of autonomy and heteronomy of will in moral acting.

  • Název v anglickém jazyce

    Limits of The Ethical Training of Social Workers (Altruism Issue in the Moral Space of Professional Ethics)

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the profesional ethics of social work in the context of the philosophy of education. The autors analyse its educational pitfalls seen as a possible tension of personal ethics and professional ethics. Analysing the altruism issuethe authors reflect on the relatinship of autonomy and heteronomy of will in moral acting.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AA - Filosofie a náboženství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    42

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    189-199

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus