Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Online vzdělávací supervize studentů a studentek sociální práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F24%3AA25039FP" target="_blank" >RIV/61988987:17200/24:A25039FP - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://socialniprace.cz/article/online-vzdelavaci-supervize-studentu-a-studentek-socialni-prace/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/online-vzdelavaci-supervize-studentu-a-studentek-socialni-prace/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Online vzdělávací supervize studentů a studentek sociální práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    CÍLE: Cílem textu je reflektovat možnosti a limity online vzdělávací supervize v sociální práci a zjistit, jak na zkoumané téma nahlížejí studentky a studenti Katedry sociální práce FSS OU. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Vzdělávací supervize v sociální práci je specifickým nástrojem vzdělávání a reflexivního učení, který doprovází odborné praxe studujících. Zejména vlivem pandemie se zvýšila potřeba nových forem vzdělávání – online forem. Online forma vzdělávací supervize umožňuje propojení aktérů na dálku a zajišťuje naplnění jejího účelu. METODY: Data byla získána prostřednictvím rozhovorů s fokusními skupinami studujících a následně zpracována kvalitativní tematickou analýzou.

  • Název v anglickém jazyce

    Online Educational Supervision of Social Work Students

  • Popis výsledku anglicky

    OBJECTIVES: The aim of this text is to reflect on the possibilities and limits of online educational supervision in the social work and to find out how students of the Department of Social Work FSS OU view the topic under study. THEORETICAL BASE: Educational supervision in social work is a specific tool of education and reflective learning that accompanies learners' professional practice. In particular, the impact of the pandemic has increased the need for new forms of education - online forms. METHODS: Data were collected through interviews with focus groups of learners and then processed through qualitative thematic analysis.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální práce

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

    1805-885X

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5/2024

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    32-48

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85216537617