Online vzdělávací supervize studentů a studentek sociální práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F24%3AA25039FP" target="_blank" >RIV/61988987:17200/24:A25039FP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://socialniprace.cz/article/online-vzdelavaci-supervize-studentu-a-studentek-socialni-prace/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/online-vzdelavaci-supervize-studentu-a-studentek-socialni-prace/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Online vzdělávací supervize studentů a studentek sociální práce
Popis výsledku v původním jazyce
CÍLE: Cílem textu je reflektovat možnosti a limity online vzdělávací supervize v sociální práci a zjistit, jak na zkoumané téma nahlížejí studentky a studenti Katedry sociální práce FSS OU. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Vzdělávací supervize v sociální práci je specifickým nástrojem vzdělávání a reflexivního učení, který doprovází odborné praxe studujících. Zejména vlivem pandemie se zvýšila potřeba nových forem vzdělávání – online forem. Online forma vzdělávací supervize umožňuje propojení aktérů na dálku a zajišťuje naplnění jejího účelu. METODY: Data byla získána prostřednictvím rozhovorů s fokusními skupinami studujících a následně zpracována kvalitativní tematickou analýzou.
Název v anglickém jazyce
Online Educational Supervision of Social Work Students
Popis výsledku anglicky
OBJECTIVES: The aim of this text is to reflect on the possibilities and limits of online educational supervision in the social work and to find out how students of the Department of Social Work FSS OU view the topic under study. THEORETICAL BASE: Educational supervision in social work is a specific tool of education and reflective learning that accompanies learners' professional practice. In particular, the impact of the pandemic has increased the need for new forms of education - online forms. METHODS: Data were collected through interviews with focus groups of learners and then processed through qualitative thematic analysis.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální práce
ISSN
1213-6204
e-ISSN
1805-885X
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
5/2024
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
32-48
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85216537617