Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Flexibilní formy vzdělávání na střední škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43971390" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43971390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/135-flexibilni-formy-vzdelavani-na-stredni-skole" target="_blank" >https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/135-flexibilni-formy-vzdelavani-na-stredni-skole</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Flexibilní formy vzdělávání na střední škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem publikace je představit různé typy flexibilní forem vzdělávání, které mohou rozšiřovat portfolio nabídky středních škol. Jedná se o formy vzdělávání charakterizované geografickým oddálením vzdělavatele a studujících, využitím internetu a různých digitálních technologií pro realizaci vzdělávacích aktivit a vzděláváním v systémech, které se přizpůsobují studujícím. Spadá sem také sebevzdělávání, vzdělávání zaměřené na potřeby jednotlivce, asistované a sociální učení, kombinace prezenčního a on-line vzdělávání a otevřený přístup ke vzdělávání a vzdělávání mimo vzdělávací instituci. Publikace přináší ucelený vhled do problematiky a inspirativní příklady vhodné pro kontext středních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    Flexible forms of education in high school

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the publication is to present different types of flexible forms of education that can expand the portfolio of high schools. These are forms of education characterised by the geographical separation of educator and learners, the use of the Internet and various digital technologies to implement learning activities, and education in systems that adapt to learners. It also includes self-directed learning, person-centred learning, assisted and social learning, a combination of face-to-face and online learning, and open access to learning and learning outside the educational institution. The publication provides a comprehensive insight into the issues and inspiring examples suitable for the high school context.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů