SAMR Model and Bloom´s Digital Taxonomy Applied in Blended Learning/Teaching of General English and ESP
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50005715" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50005715 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2017.68" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2017.68</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2017.68" target="_blank" >10.1109/ISET.2017.68</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
SAMR Model and Bloom´s Digital Taxonomy Applied in Blended Learning/Teaching of General English and ESP
Popis výsledku v původním jazyce
In the article two approaches to blended learning combining the face-to-face instruction and learners´ autonomous work are introduced. The teaching/learning is enhanced by latest ICT technologies, and the SAMR model and the Bloom´s taxonomy of educational objectives were implemented in the processes conducted at the secondary grammar school in General English and at the tertiary institution in English for Specific Purposes subjects. The teaching/learning processes conducted at both institutions are described, and brief teachers´ and learners´ feedback is added.
Název v anglickém jazyce
SAMR Model and Bloom´s Digital Taxonomy Applied in Blended Learning/Teaching of General English and ESP
Popis výsledku anglicky
In the article two approaches to blended learning combining the face-to-face instruction and learners´ autonomous work are introduced. The teaching/learning is enhanced by latest ICT technologies, and the SAMR model and the Bloom´s taxonomy of educational objectives were implemented in the processes conducted at the secondary grammar school in General English and at the tertiary institution in English for Specific Purposes subjects. The teaching/learning processes conducted at both institutions are described, and brief teachers´ and learners´ feedback is added.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International symposium on Educational technology (ISET 2017)
ISBN
978-1-5090-3030-9
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
277-281
Název nakladatele
IEEE
Místo vydání
Piscataway
Místo konání akce
Hong Kong
Datum konání akce
27. 6. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—