Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SAMR Model and Bloom´s Digital Taxonomy Applied in Blended Learning/Teaching of General English and ESP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50005715" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50005715 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2017.68" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2017.68</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISET.2017.68" target="_blank" >10.1109/ISET.2017.68</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    SAMR Model and Bloom´s Digital Taxonomy Applied in Blended Learning/Teaching of General English and ESP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the article two approaches to blended learning combining the face-to-face instruction and learners´ autonomous work are introduced. The teaching/learning is enhanced by latest ICT technologies, and the SAMR model and the Bloom´s taxonomy of educational objectives were implemented in the processes conducted at the secondary grammar school in General English and at the tertiary institution in English for Specific Purposes subjects. The teaching/learning processes conducted at both institutions are described, and brief teachers´ and learners´ feedback is added.

  • Název v anglickém jazyce

    SAMR Model and Bloom´s Digital Taxonomy Applied in Blended Learning/Teaching of General English and ESP

  • Popis výsledku anglicky

    In the article two approaches to blended learning combining the face-to-face instruction and learners´ autonomous work are introduced. The teaching/learning is enhanced by latest ICT technologies, and the SAMR model and the Bloom´s taxonomy of educational objectives were implemented in the processes conducted at the secondary grammar school in General English and at the tertiary institution in English for Specific Purposes subjects. The teaching/learning processes conducted at both institutions are described, and brief teachers´ and learners´ feedback is added.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International symposium on Educational technology (ISET 2017)

  • ISBN

    978-1-5090-3030-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    277-281

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Hong Kong

  • Datum konání akce

    27. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku