Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelský stres a potřeba změny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3AA1100LHK" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:A1100LHK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelský stres a potřeba změny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá některými souvislostmi subjektivního vnímání a hodnocení pracovních podmínek učitelů působících na gymnáziích v ČR (N=125) a jejich tendencí ke změně pracoviště případně i profese. Pozornost je věnována zejména souvislostem mezi vnímanou pracovní zátěží souboru učitelů a vyjádřenými fluktuačními tendencemi s ohledem na možný vliv některých proměnných z okruhu odolnosti vůči zátěži (hardiness, dispoziční optimismus, SOC).

  • Název v anglickém jazyce

    The stress in teacher´s profession and the need of change

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with some relation of teacher´s perception and appraisal of work conditions and the intention to changin their profession or working place. The special attetion was devoted to relations of the teacher stress and moderating influence of hardiness, sense of coherence and dispositional optimism.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F06%2F0796" target="_blank" >GA406/06/0796: Osobnostní proměnné jako moderátory a mediátory zátěžové odolnosti</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Učitelský stres a potřeba změny

  • ISBN

    978-80-89236-39-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Stimul

  • Místo vydání

    BRATISLAVA

  • Místo konání akce

    Trenčín

  • Datum konání akce

    6. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku