Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diversity in Unity: Communication Strategies and Target Reader in Three Women´s Magazines

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F09%3AA1100VS7" target="_blank" >RIV/61988987:17250/09:A1100VS7 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Diversity in Unity: Communication Strategies and Target Reader in Three Women´s Magazines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Drawing upon the methodology of mass media text analysis suggested by Fairclough, the study offers an insight into the divergences and convergences in the discourse of women?s magazines. Even though the magazines discussed apparently differ in target audience (with regard to age, social status, professional or family role), the distinguishing features generally do not exceed a unifying, constant frame based on providing advice, building a women?s world with men marginalized or excluded, and largely employing the linguistic features of advertising discourse.

  • Název v anglickém jazyce

    Diversity in Unity: Communication Strategies and Target Reader in Three Women´s Magazines

  • Popis výsledku anglicky

    Drawing upon the methodology of mass media text analysis suggested by Fairclough, the study offers an insight into the divergences and convergences in the discourse of women?s magazines. Even though the magazines discussed apparently differ in target audience (with regard to age, social status, professional or family role), the distinguishing features generally do not exceed a unifying, constant frame based on providing advice, building a women?s world with men marginalized or excluded, and largely employing the linguistic features of advertising discourse.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F07%2F0176" target="_blank" >GA405/07/0176: Komunikativní a textové strategie v rozhlasové, časopisecké, komerční a akademické publicistice (kontrastivní analýza anglického a českého diskurzu)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Ostrava Journal of English Philology

  • ISSN

    1803-8174

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    187

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus