Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Language acquisition in a bilingual child

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F11%3AA12012OS" target="_blank" >RIV/61988987:17250/11:A12012OS - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Der Spracherwerb beim bilingualen Kind

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Spracherwerb beim bilingualen Kind stellt immer noch wenig erforschtes Thema dar. Am Beispiel von Max, einem zur Zeit dreieinhalbjährigen Jungen, dem seit seiner Geburt zwei Sprachen vermittelt werden, versuche ich zu untersuchen, wie der Spracherwerb beim bilingualen Kind in den einzelnen Stadien verläuft. Jetzt versucht er, beide Sprachen selbst zu benutzen und zu trennen. Seine sprachliche Entwicklung ist mit Hilfe von Video- und Audioaufnahmen aufgenommen und dann ausgewertet worden. Das Ziel ist, die sprachliche Entwicklung des Kindes in seinem chronologischen Verlauf und mit konkreten Beispielen beschreiben. Weiter wurde aufgezeigt, in welcher Weise sich die beiden Sprachen beim Spracherwerb beeinflussen.

  • Název v anglickém jazyce

    Language acquisition in a bilingual child

  • Popis výsledku anglicky

    Language acquisition in bilingual children remains an area that has not been extensively studied. Using the example of Max, a three-and-a-half-year-old boy who has been exposed to two languages since birth, my objective is to investigate how language acquisition in a bilingual child proceeds in specific stages. At present he tries to use both languages and to separate them. His language development is being recorded using audiovisual media and then evaluated. The aim is to describe the continuing language development of the child with reference to concrete examples. In addition I show how the two languages influence each other during the acquisition process.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F09%2F0718" target="_blank" >GA405/09/0718: Výrazové prostředky emocionality v německo-české jazykové konfrontaci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis. Studia Germanistica VIII

  • ISSN

    1803-408X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    81-90

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus