Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace dětí a mládeže v tzv. nových průmyslových muzeích jako fenomén německé muzejní pedagogiky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F16%3AA1701LUK" target="_blank" >RIV/61988987:17250/16:A1701LUK - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace dětí a mládeže v tzv. nových průmyslových muzeích jako fenomén německé muzejní pedagogiky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Muzejní pedagogika je vědou o teorii a praxi muzejního vzdělávání a výchovy. Za kolébku této vědy je považováno Německo, v jehož muzeích probíhá řada edukačních programů pro širokou veřejnost, mimo jiné také pro školní skupiny.V 70. letech 20. století vznikla v bývalé Spolkové republice Německo tzv. nová průmyslová muzea, která představovala propojení památkové péče a muzejnictví.Jednalo se o bývalé budovy továren, dolů a jiných průmyslových zařízení, která byla zrekonstruována a jako autentické místo prezentována veřejnosti.Centrem muzejně-pedagogických programů určených nejen školám je interaktivita, poznávání exponátů všemi smysly a pomocí hands on.

  • Název v anglickém jazyce

    Education of Children and Youth in the so­called New Industrial Museums such as the Phenomenon of German Museum Education

  • Popis výsledku anglicky

    Museum pedagogy is a science about theory and practise of education at the museum. The cradleof museum pedagogy is Germany. Thanks to a long tradition of museum education in thiscountry offer German museums various educational programs for the general public, especially school, childern and youth. In the former Federal Republic of germany were founded inthe 70s of the 20th century the so­called new industrial museum. It is about authentic industrial building of former mines and factories. Museum educators these industrial monuments creat differenteducation programs too. The programs for schools are in line with the school curriculum andfocus on the competence and experience of students.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník prací pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Řada společenských věd.

  • ISSN

    1211-6068

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    145-154

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus