Communicating emotions. The message of the moment in social media and the recipient
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F17%3AA1901U80" target="_blank" >RIV/61988987:17250/17:A1901U80 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Communicating emotions. The message of the moment in social media and the recipient
Popis výsledku v původním jazyce
The article presents in a comprehensive way the phenomenon of the message "time" in spacesocial media and the phenomenon of emotions of the participants of this plane, which aretransmitted via modern tools. Mobile applications that allow you tofast information and effective transmissioncontent, often on they do marketingsales and service of the e-commerce industrycommerce. It is also important to try to define contemporary ones Internet communication recipients who participate in the exchange of information. Media area social networking is currently the most engaging platform for dialogue with potential customers. Broadcasters are wondering how to translate visions into specific ads that will contribute toeffective sales. Meanwhile, it's not just about the recipients of social media marketingseduction with a word, but also designing impressions.
Název v anglickém jazyce
Communicating emotions. The message of the moment in social media and the recipient
Popis výsledku anglicky
The article presents in a comprehensive way the phenomenon of the message "time" in spacesocial media and the phenomenon of emotions of the participants of this plane, which aretransmitted via modern tools. Mobile applications that allow you tofast information and effective transmissioncontent, often on they do marketingsales and service of the e-commerce industrycommerce. It is also important to try to define contemporary ones Internet communication recipients who participate in the exchange of information. Media area social networking is currently the most engaging platform for dialogue with potential customers. Broadcasters are wondering how to translate visions into specific ads that will contribute toeffective sales. Meanwhile, it's not just about the recipients of social media marketingseduction with a word, but also designing impressions.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media i Społeczeństwo
ISSN
2083-5701
e-ISSN
—
Svazek periodika
297
Číslo periodika v rámci svazku
22
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
110-117
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—