Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Communicating emotions. The message of the moment in social media and the recipient

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F17%3AA1901U80" target="_blank" >RIV/61988987:17250/17:A1901U80 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communicating emotions. The message of the moment in social media and the recipient

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents in a comprehensive way the phenomenon of the message "time" in spacesocial media and the phenomenon of emotions of the participants of this plane, which aretransmitted via modern tools. Mobile applications that allow you tofast information and effective transmissioncontent, often on they do marketingsales and service of the e-commerce industrycommerce. It is also important to try to define contemporary ones Internet communication recipients who participate in the exchange of information. Media area social networking is currently the most engaging platform for dialogue with potential customers. Broadcasters are wondering how to translate visions into specific ads that will contribute toeffective sales. Meanwhile, it's not just about the recipients of social media marketingseduction with a word, but also designing impressions.

  • Název v anglickém jazyce

    Communicating emotions. The message of the moment in social media and the recipient

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents in a comprehensive way the phenomenon of the message "time" in spacesocial media and the phenomenon of emotions of the participants of this plane, which aretransmitted via modern tools. Mobile applications that allow you tofast information and effective transmissioncontent, often on they do marketingsales and service of the e-commerce industrycommerce. It is also important to try to define contemporary ones Internet communication recipients who participate in the exchange of information. Media area social networking is currently the most engaging platform for dialogue with potential customers. Broadcasters are wondering how to translate visions into specific ads that will contribute toeffective sales. Meanwhile, it's not just about the recipients of social media marketingseduction with a word, but also designing impressions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media i Społeczeństwo

  • ISSN

    2083-5701

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    297

  • Číslo periodika v rámci svazku

    22

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    110-117

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus