Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The role of the lexical minimum in modern didactics of Russian as a second foreign language

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F24%3AA2503AAO" target="_blank" >RIV/61988987:17250/24:A2503AAO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-ruskeho-jazyka-a-literatury/philologia-rossica/philologia-rossica-10/studie/2-nedomova.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/katedra-ruskeho-jazyka-a-literatury/philologia-rossica/philologia-rossica-10/studie/2-nedomova.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Rol´ leksičeskogo minimuma v sovremennoj didaktike russkogo jazyka kak vtorogo inostrannogo

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stat´ja posvjaščena leksičeskim minimumam v didaktike russkogo jazyka, v nej rassmatrivajutsja rjad problem i voprosov, svjazannych s etoj problematikoj. Charakterizujetsja leksičeskij minimum i principy jego otbora. Privodjatsja slovari leksičeskich minimumov russkogo jazyka. Vne vnimanija ne ostalis´ voprosy, svjazannyje s kommunikativnoj i lingvističeskoj kompetencijami, sferami obučenija i ich tematičeskimi oblastjami. V dal´nejšem predlagajutsja rezul´taty sopostavitel´nogo analiza tematičeskich oblastej v sovremennych češskich učebno-metodičeskich kompleksach russkogo jazyka, provedennych avtorom. V zaključenije stat´í avtor obobščajet vyvody svojego issledovanija.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of the lexical minimum in modern didactics of Russian as a second foreign language

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to lexical minimums in didactics of the Russian language; it examines a number of problems and issues related to this issue. The lexical minimum and the principles of its selection are characterized. Dictionaries of lexical minimums of the Russian language are provided. Issues related to communicative and linguistic competencies, areas of communication and their thematic areas did not go unnoticed. In the following, the results of a comparative analysis of thematic areas in modern Czech educational and methodological complexes of the Russian language, carried out by the author, are offered. At the conclusion of the article, the author summarizes the conclusions of his research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50300 - Education

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Philologia Rossica

  • ISSN

    2694-8826

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    podzim 2024

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    22-44

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus