Zpětná vazba v eLearningu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F03%3A00000118" target="_blank" >RIV/61988987:17310/03:00000118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zpětná vazba v eLearningu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek řeší roli zpětné vazby v e-learningu formou tvorby a diagnostikování vědomostí, dovedností a návyků. Zdůrazňuje vliv formulace otázky na odpověď studenta. V oblasti vědomostí hrají velkou roli úlohy na analýzu, syntézu, srovnávání, abstrakci,
Název v anglickém jazyce
Feedback in learning
Popis výsledku anglicky
Paper solves the role of feedback in e-learning by the way of creation and diagnostics knowledge and skills. The formulation of question has great influence on the answer of student. In the field of knowledge the grate role plays analyses, synthesis, com
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002
ISBN
80-7041-509-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
166-181
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
13. 11. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—