Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internacionalizace maloobchodu a tržní selhání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F08%3AA0900SDR" target="_blank" >RIV/61988987:17310/08:A0900SDR - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17310/08:A1000SDR

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internacionalizace maloobchodu a tržní selhání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současný stav internacionalizace maloobchodu se stává výzvou pro ekonomickou geografii. Z tohoto důvodu někteří geografové např. Coe (2004), Wrigely (2000), volají po příspěvcích ke konceptualizaci a vytvoření rámce pro studium internacionalizace maloobchodu. Ve shodě s výše uvedeným tento příspěvek podává stručný přehled dílčího aspektu mezinárodního maloobchodu v podobě koceptualizace a vysvětlení příčin selhání v rámci internacionalizace maloobchodu a přestavuje přehled tohoto jevu na příkladu současného stavu českého maloobchodního trhu potravin.

  • Název v anglickém jazyce

    Internationalization of retailing and market failure

  • Popis výsledku anglicky

    The contemporary condition of internationalisation of retailing becomes a challenge for economic geography. Therefore some geographers Coe (2004), Wrigley (2000, s. 294) call for papers to conceptualise and built a framework for the study on internationalisation of retailing. In accordance with this call this paper presents a concise review of two aspects of international retailing for the Czech audience. The first one is concerning on models of discount grocery retailers strategies and the second one focuses on conceptualization and explanation of a failure in international retailing including case study of the Tengelmann Gruppe Plus Discount chain failure on the Czech grocery market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-61-07-1" target="_blank" >WD-61-07-1: Role mikkých lokalizaeních faktoru v eliminaci regionálních disparit ve strukturálni postižených regionech Ostravska a Ústecka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-7318-664-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati. Fakulta managementu a ekonomiky

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    10. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku