Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internacionalizace maloobchodu: nové trendy a přístupy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F07%3AA0900KX0" target="_blank" >RIV/61988987:17310/07:A0900KX0 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61988987:17310/07:A1000KX0

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internacionalizace maloobchodu: nové trendy a přístupy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jako úvodní příspěvek v české geografii podává přehled nových trendů v internacionalizaci maloobchodu, objasňujících jak dynamickou a úspěšnou expanzi diskontních samoobslužných prodejních jednotek potravin, tak objevující se nové strategie při hodnocenípřítomnosti na zahraničních trzích prostřednictvím odprodeje investic pro získání hotovosti - divestment.

  • Název v anglickém jazyce

    Internationalization of Retailing: new trends and research approaches

  • Popis výsledku anglicky

    The contemporary condition of internationalisation of retailing becomes a challenge for economic geography. Therefore some geographers Coe (2004), Wrigley (2000, s. 294) call for papers to conceptualise and built a framework for the study on internationalisation of retailing. In accordance with this call this paper presents a concise review of two aspects of international retailing for the Czech geographical audience. The first one is concerning on models of strategies of discount grocery retailers andthe second focuses on conceptualization and explanation failure in international retailing.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ČESKÁ GEOGRAFIE V EVROPSKÉM PROSTORU

  • ISBN

    978-80-7040-986-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    30. 8. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku