Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovace vyučovacích metod a forem výuky učitele chemie v rámci pregraduálního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F08%3AA0900TT9" target="_blank" >RIV/61988987:17310/08:A0900TT9 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovace vyučovacích metod a forem výuky učitele chemie v rámci pregraduálního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    S postupným zaváděním Rámcových vzdělávacích programů do praxe se objevuje potřeba inovací vyučovacích metod a forem výuky. Na katedře chemie PřF OU v Ostravě jsou studenti učitelství v rámci své pregraduální přípravy seznamováni jak s inovací klasickýchmetod a jejich transformací na netradiční metody (projektová metoda), tak s nepovinnými formami výuky (chemický kroužek). Cílem inovací je získávat potřebné znalosti a dovednosti v souvislosti s realizací Rámcových vzdělávacích programů v pedagogické praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation of the teaching methods of the Framework Educational Programs

  • Popis výsledku anglicky

    Gradually adoption of the Framework Educational Programs (FEP) into the practice requirements an innovation of the teaching methods and sort of teaching. The students of the Department of the Chemistry at the Faculty of Science of University of Ostrava are introduced with the classical methods innovation and their transformation into the unconventional methods (project method) as well as with optional sorts of teaching (chemical clubs). The aim of the innovation process consists in obtaining of the necessary knowledge and skills in the connection with the realization of the FEP.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nová role učitele-budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji

  • ISBN

    978-80-7368-517-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    PdF OU

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    29. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku