Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Educational and communication software for users with special needs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA1201230" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A1201230 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational and communication software for users with special needs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper shows basic possibilities of using computers for education and support of communication skills. Children with specific disorders face communication difficulties and common ways are often unusable. The development of an application stemming fromthe communication system PECS (The Picture Exchange Communication System) and its Czech variant VOKS is the base of this paper to show specificity of the development and verification of software for the given group of handicapped users. The target usergroup requires a specific approach to development and testing of the created software. Thus, apart from common functional testing, quantitative and qualitative methods of pedagogical research were also used.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational and communication software for users with special needs

  • Popis výsledku anglicky

    The paper shows basic possibilities of using computers for education and support of communication skills. Children with specific disorders face communication difficulties and common ways are often unusable. The development of an application stemming fromthe communication system PECS (The Picture Exchange Communication System) and its Czech variant VOKS is the base of this paper to show specificity of the development and verification of software for the given group of handicapped users. The target usergroup requires a specific approach to development and testing of the created software. Thus, apart from common functional testing, quantitative and qualitative methods of pedagogical research were also used.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP406%2F09%2FP181" target="_blank" >GP406/09/P181: Využití informačních a komunikačních technologií pro zlepšování komunikačních schopností dětí se specifickými poruchami</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of Internationl Conference e-Learning'11

  • ISBN

    978-606-505-459-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    284

  • Strana od-do

    70-74

  • Název nakladatele

    Editura ASE

  • Místo vydání

    Bukurešť

  • Místo konání akce

    Bukurešť

  • Datum konání akce

    25. 8. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku