Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Testing concept maps electronically

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12012KF" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12012KF - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Testing concept maps electronically

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper deals with using of concept maps in testing knowledge. Concept maps are widely used in education and business because of they aid meaningful learning, help to organize, preserve and summarize knowledge and empower creativity. One can constructe ownconcept map by many software electronically. But concept maps can serve as qualitative and quantitative means for testing knowledge. Common used methods of testing knowledge are one-dimensional, give relative order in class or percentage rate of accuracy, and cannot give the relations between concepts and hierarchical structure of concepts. Special software was developed and used in testing fuzzy cognitive maps that make possible modelling inner causal relations of concepts in areas or systems changingin time. Results of testing knowledge will be given.

  • Název v anglickém jazyce

    Testing concept maps electronically

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals with using of concept maps in testing knowledge. Concept maps are widely used in education and business because of they aid meaningful learning, help to organize, preserve and summarize knowledge and empower creativity. One can constructe ownconcept map by many software electronically. But concept maps can serve as qualitative and quantitative means for testing knowledge. Common used methods of testing knowledge are one-dimensional, give relative order in class or percentage rate of accuracy, and cannot give the relations between concepts and hierarchical structure of concepts. Special software was developed and used in testing fuzzy cognitive maps that make possible modelling inner causal relations of concepts in areas or systems changingin time. Results of testing knowledge will be given.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BD - Teorie informace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA2011, Proceedings

  • ISBN

    978-1-4577-0050-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    220

  • Strana od-do

    137-140

  • Název nakladatele

    2011 IEEE

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Stará Lesná, Slovensko

  • Datum konání akce

    27. 10. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku