Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Badatelsky orientované úlohy ve výuce fyziky s využitím ICT

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F12%3AA1301569" target="_blank" >RIV/61988987:17310/12:A1301569 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Badatelsky orientované úlohy ve výuce fyziky s využitím ICT

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Fyzika je velmi důležitá pro rozvoj moderní civilizace. Bohužel studenti v dnešní době nemají zájem o vědu. Nedílnou součástí dnešní moderní výuky jsou bezesporu informační a komunikační technologie. Z výzkumů se zjistilo, že žáci chtějí ve výuce využívat ICT a zároveň chtějí sami provádět pokusy. Skloubení informačních a komunikačních technologií s pokusy žáků se tedy zdá jako dobrý a zajímavý nápad. Nejedná se však o obyčejné pokusy, ale o badatelské úlohy z oblasti fotometrie, které mají přispět k rozvoji fantazie žáka, k lepšímu pochopení a zapamatování učiva.

  • Název v anglickém jazyce

    The inquiry-based teaching in physics with ICT

  • Popis výsledku anglicky

    The physics is a very important field necessary to the development of modern civilization. Today the students are not interested in science. Undoubtedly important part of today's modern education is information and communication technology. The researchsaid that students want to use ICT in learning and also want to do experiment it yourself. Information and communication technology associated with student?s experiments seems to be as a good and interesting idea. This is not a simple experiment, but theinquiry-based teaching of the fotometry, which to contribute to the development of student imagination, to better understand and to better remembering the curriculum.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Ph.D. students? section

  • ISBN

    978-80-7464-136-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    107-119

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    11. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku