Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Directions of Change in the Academic Geographical Education in the Czech Republic and Poland

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F14%3AA1501D0S" target="_blank" >RIV/61988987:17310/14:A1501D0S - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Kierunki zmian w akademickim ksztalceniu geograficznym w Czechach i w Polsce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    W opracowaniu zostały przedstawione ogólne tendencje zmian w ostatnich latach w systemach szkolnictwa wyższego w Czechach i w Polsce, a następnie dokonano porównania kierunków zmian w geograficznym kształceniu akademickim w obydwu krajach. Jako główne kryteria porównywania tych zmian przyjęto: zmiany liczby kandydatów i studentów geografii, zmiany w kryteriach rekrutacji studentów, rozwój ośrodków, wydziałów, instytutów akademickiego kształcenia geograficznego, wymagania akredytacyjne, zmiany finansowania.

  • Název v anglickém jazyce

    The Directions of Change in the Academic Geographical Education in the Czech Republic and Poland

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the general tendencies of change in the higher education systems in Czechia and Poland in the last years. Secondly, the directions of change in the academic geographical education in the above mentioned countries have been compared.The main criteria for the comparison embrace the following: change in the number of candidates and students of geography, changes in the recruitment policies, development of centres, faculties and institutesof the academic geographical education, new courses of study at the geography faculties.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukacja geograficzna na świecie i w Polsce - wybrane problemy

  • ISBN

    978-83-7969-420-4

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    153-172

  • Počet stran knihy

    230

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo UŁ, Lódź

  • Místo vydání

    Łódź

  • Kód UT WoS kapitoly